5 Nisan 2012 Perşembe

Geri Döndüm...

Uzun zamandır yazmıyordum,yazamıyordum...İçimden hiçbirşey yapmak gelmiyordu.Kendimce sıkıntılarım vardı.Kızımla birlikte uzaklardaki kardeşimin yanına gittik.İlk uzun uçak yolculuğumu sizlerle paylaşmak istiyorum...
Gitmeden birkaç hafta önce protein seviyem yükselmişti.Canım çok sıkılmıştı.Doktoruma uzun uçak yolculuğunun,aradaki saat farkının,hava değişiminin hastalığımı olumsuz etkileyip etkilemeyeceğini ve diğer bazı detayları sorup ,onay aldıktan sonra hazırlıklarıma başladım.Doktorum uçağa binmeden önce kan sulandırıcı iğnemi yaptıktan sonra hiçbir sorun olmayacağını söyledi.Açıkçası 5 yaşında bir kız çocuğuyla 10 saat uçmak beni hastalığımdan daha çok düşündürüyordu.Havaalanında iğnemi yaptırdım.Tuzsuz yemek siparişimi önceden vermiştim uçağa.Kızım kendine oyun oynayacak arkadaş buldu  :)  Zaman zaman sıkılsada ,sorunsuz geçirdik yolculuğumuzu.İlk iki gün saat farkından dolayı tansiyonumda hafif yükselmeler oldu.Tansiyon ilacımı arttırdım doktorumun izniyle.Ertesi gün 3 saatlik başka bir uçak yolculuğuyla  kardeşimin evine vardık.Huzur dolu ,sessiz sakin göl kenarı bir eve geldik.Manzara harikaydı.Hergün yürüyüş yaptık,temiz hava aldık.Temiz hava,temiz su ve  sakin sokaklar, biz İstanbullular için bu bir hasret,bir lüks...
Dinlendik ,güzel yerler gördük.Sorunsuz bi şekilde İstanbul'a evimize döndük.Haftaya tahliller ve rutin kontrolüm var.Zor olan hastalığımıza rağmen ,hayat standartlarımızı çok düşürmeden ,her sağlıklı insanın yapabildiğini yapabildiğimiz için hep  halime şükrettim...Hastanede yattığım aylar aklıma geldikçe orda ,bugünleri görmek rüya gibiydi... Çektiğim birkaç fotoğrafı sizlerle paylaşacağım.Hepinizin hayallerindeki  tatili yapması dileğiyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder